Godnatt rå!

Tjena tjena!
 
Idag är jag fullt frisk! Inte en ända snordroppe som jag har behövd snytit ut eller dragit in i snoken. SKÖNT!! Firade det med ett skönt gympass med Olivia i eftermiddags och sedan en typ halvtimmes lång varm och skön dusch.
 
Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och dricker en kopp te och pratar med gosen och Olivia. Jag kollade på Fråga Olle men var tvungen att byta kanal då jag höll på att skämmas ihjäl. Satte på nyheterna istället.. HEHE.
 
Imorgon är det Miroi som gäller igen. Efter det ska jag försöka hinna med ett gympass och efter det ska jag iväg till Bosvedjan för lite film och kebabmys med Pelin och Joel.

Jahopp, hade inget intressant att berätta så jag säger väl hejdårå!
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0