God kväll!

HEEEJ!
 
Ligger nerbäddad i sängen nu ja efter att ha spenderat kvällen hemma hos Elin och Joel med god mat och braiga filmer. Vi tittade också på Så mycket bättre då Sylvia hade sin kväll. Gillar ingen av hennes låtar men Darin gjorde ju såklart en låt så sjukt bra. Kollade förra veckan då det var Magnus Ugglas kväll och då sjöng Darin Astrologen. Alltså jag satt och rös under hela låten, han gör det så sjukt bra!
Har nu sökt upp alla Darins tolkningar som har varit på Spotify och jag gillar dem också. Den där lilla Darinfanet finns fortfarande kvar i mig märker jag. Haha, han som var min stora kärlek 2005. Jag var alltså 12 år, hade fulla väggen med en massa affischer och urklipp på människan och jag kommer ihåg hur lycklig jag var när pappa hade fixat yran-biljetter till mig, han, Niklas och Fredrik så vi kunde gå och kolla på då när han skulle vara där och sjunga. Tider det. Sedan blev det typ samma med Tokio Hotel år 2007 då jag helt förälskade mig i Bill.

Nä hörrni, nu ska jag ta och slå på några Family Guy avsnitt innan jag stänger ögonen för dagen. Ha det fint rå!
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0