En dag i Brista

Hej bästaste!
 
Igår hade jag en riktigt mysig kväll hemma hos Elin och Joel med kebabrulle till middag och en massa filmer hela kvällen. Jag åkte från Elin vid 12 tiden idag och for in till Birsta med Olivia för några ärenden samt julklappsshopping. Så sjukt svårt att hitta till alla, men julklappen till Theo och Kimmie är klara och julklappen till mig (*ViKtIgAsT*), hehe. ;-) Nä men det var ju absolut inte meningen att jag skulle köpa något till mig själv, men råkade ju såklart gå förbi perfektaste och billigaste nyårsklänningen ever så kunde fanken inte låta bli.
Det sjukaste idag var att jag sprang på min farbror och hans sambo. Det känns så konstigt när man ser eller träffar på någon som bor i Brunflo eller Östersund. Som när jag sprang på Helenas farmor Pirkko inne på IKEA i somras, haha. Samma känsla när man ser någon från Gnarp/Sundsvall i Östersund.
 
Efter att vi har gått omkring i princip alla affärer på Birsta City så kom Olivias Mikael och hämtade oss. Vi for in till stan för att äta middag på Mc Donalds och sedan skjutsade de hem mig till lillettan min.
 
Ikväll blir det att mysa framför tv:n med några apelsiner och skypa med Linus. Blir nog att somna tidigt också eftersom jag är så sjukt trött!
 
Ah, men ma råkes!
 
 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ABSOLUTE ELIN

vart ligger BRISTA? :D

puss!! <3

2012-11-20 @ 19:56:23
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0