12.11.25 ♥

Tjenixen bästa jordsbor!
 
Jag ligger hemma i Linus säng och ska ta och sova om inte allt förlänge. Blev bjuden på middag här ikväll så jag tog bussen hit och hjälpte svärmor med maten och efter det satt vi och kollade på lite program på tv:n innan det var dags att gå och lägga sig.
 
Imorgon är det Miroi som gäller och efter det ska jag träffa bästa Zoofie. Jag lär nog gå och träna lite senare på kvällen och efter det fixa ihop lägenheten lite eftersom momma och Mikael kommer och ska hälsa på mig på tisdag.
 
Hur äre mä erå? Mä mig äre riktigt bra. Och då menar jag riktigt riktigt riktigt bra! Längtar tills Linus kommer hem som sjutton dock, men det är bara mindre än 4 veckor kvar tills jag får slänga mig i famnen på han.
 
Ja men det var väl allt för ikväll! Ma råkes!
 
Bästaste Zoofie och jag på mösspåtagningen! Så glad att jag träffat den människan alltså! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Finisar!

Så glaaad för din skull tjejen, att du mår bra! Savner deg!

2012-11-26 @ 23:40:13
URL: http://livemylifeinnorway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0