Regn slickar hela staden, som en fuktig kall tunga

Idag blev jag riktigt less när jag kom till skolan. Jag hade pratat med min lärare om min lektion jag skulle ha kvart över 3 om jag kunde arbeta hemma under den lektionen, vilket jag fick. Alltså allt jag skulle behöva åka in till idag var ett studiebesök som jag skulle gå tillsammans med tvåor på (treorna gick igår då jag var hos tandläkaren). Jag hade fått för mig att det var kvart över 12 vi skulle dit så jag tog 11 tåget in till stan. Tyckte det kändes skönt för då tänkte jag att jag hann med 14:20 bussen hem eftersom studiebesöket skulle ta max 45 minuter.

När jag kommer till skolan och pratar med min lärare som skulle med på studiebesöket så sa han att det var klockan 2 vi skulle vara där eftersom då skulle jag både hinna in tills dess och jag skulle hinna till lektionen jag skulle ha kvart över 3. Han hade liksom anpassat sig efter mig. Det kom jag ju på då han berättade eftersom vi bestämde det förra veckan.
Happ. Fick jag ju sitta på skolan helt ensam utan någon dator medan alla andra var på lektion/lediga. Som tur var kom bästa Zoofie in till stan och umgicks med mig. Vi köpte mösspåtagningsfestbiljett och sedan gick vi en sväng på stan. Hon följde med och satt utanför tryckeriet också medan jag var där inne på studiebesök, och sedan gick vi och åt på Kebab City.
Vi tog sedan en till runda på stan och kollade efter studentgrejer tills min buss gick.

Dagens +
Hittade 40 spänn på backen och jag fick en trevlig stund med Zoofie. jag fick träffa Zoofie och umgås med henne. EDIT: (skriver om meningen för Zoofie misstolkade den ;))


Dagens -
Att jag fick komma hem senare än väntat och vädret.



Kobenta-Jessica :'))))




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

"En trevlig stund med Zoofie". Det där kan misstolkas rejält x'DDD hahahahahahh

2012-05-09 @ 19:20:39
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Olivia

GUUUUUUUUUUUUD VILKET HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!

2012-05-09 @ 21:48:46
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0