Rensning

Idag har jag ägnat dagen åt att gå igenom mina kartonger med grejer ute i garaget. Jag har inte gått igenom dem sedan jag flyttade hit. Jag har bara låtit dem stå där tills idag. Det var inte så roligt att komma ut dit och öppna dem, eftersom det var fullt med råttskit och kiss över nästan allt, papper och böcker var sönderätet och saker som var gjort av tyg var söndergnaget.
Aja, av 5 kartonger med saker så blev det en kartong kvar. Det var mycket skräp som jag slängde, och mycket som jag inte behöver eller som jag inte ville ha kvar.
Jag har visst fler kartonger där ute på ett annat ställe. Jag ska ta och gå igenom dem efter maten.

Jag hittade en kartong med en massa skolböcker och uppgifter från då jag gick på lågstadiet. Jag stod där ute och garvade helt för mig själv.




HAHAHAHHAHAHH den där bilden hade jag på min mapp som vi fick veckobrev i... Undrar vad läraren trodde om mig?


Jag var en höjdare på att rita hästar när jag gick i 3an.


Kunde stava mitt efternamn så fint när jag gick i sexårsgruppen....


Från 2an.


Från 1an.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

din fjant :')

den där mappbilden, tror hon hade använt lite för mörk foundation ;) <3

2012-05-07 @ 10:21:47
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0