Fredag

Hehe, en timmas längre sömn blev det i natt. Kände mig ändå utvilad just när jag vaknade och gjorde mig i ordning, men efter bussresan in till skolan så känner jag mig helt död. Jag skulle kunna lägga mig på golvet och somna redan innan någon har knäppt med fingrarna..

Jag har nu Multimedia B och jag fortsätter med att animera mina bilder genom att skriva en massa koder i Flash.. Sedan har jag Mediaproduktion B och sedan slutar jag. Efter skolan ska jag fika med min vän Linus och ikväll ska jag över till Sandra och laga mat med Amanda och ha en mysig tjejkväll. Jag ska försöka komma i säng i tid ikväll så jag kan sova ut riktigt imorgon, för den här veckan har jag inte sovit alls nästan.

Jag loggade in på Schoolsoft och fick syn på detta:



Asså ååååh vad det pirrar i magen nu alltså! Jag sprang en stund på stan igår efter att jag hade slutat skolan och jag hittade ett jätte fint vitt linne med en guldig dragkedja som jag hade tänkt att ha på mösspåtagningen instoppad i ett par jeansshorts. Jag var tvungen att testa hela outfittan med mössan direkt när jag kom hem, och ah, längtan bara växer och växer!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0