Tröttare tjej

Jo men jag känner mig ganska duktig jag. Somnade vid 5 och sov till klockan 8 då Andreas stormade in i rummet och berättade att AnnMarie ville prata med mig, så jag masade mig ur sängen och gick ned. Då ville hon bara säga några ord innan hon for iväg på jobbet. Happ. Då gick jag upp till sängen igen och slocknade direkt. Vaknade sedan halv 11 och gick och tog bort sminket, borstade tänderna och gick på toa.

Nu ligger jag här och har ingen aning om jag kommer att somna om, men det tror jag att jag kan. Annars får jag väl ligga och titta på One Tree Hill hela natta.

Jag har varit så sjukt trött de senaste dagarna då jag blev helt klar med skolan. Jag tror att det beror på att jag har släppt all stress och ångest så jag slappnar av. Jag somnade till och med på bussen på väg hem idag från stan också. Men det är skönt, jag älskar att sova. Bland det bästa som finns det! Slöfocken#1



GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP till tusN'.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0