Put me to sleep and bury the lies

Andra natten då jag sover typ 3 timmar. Jag är helt slut. Det skulle vara ett under ifall jag överlever denna dag utan att ha däckat ihop i ett hörn någon stans. Huvudet bara värker och ögona svider sönder.

Hur som helst så sitter jag och har Grafisk kommunikation C just nu och ska arbeta med mitt mediaproduktion b uppgift eftersom jag är klar med allt på grafen och ligger väldigt bra till, så bara jag gjorde något grafiskt så fick jag arbeta med vad jag ville, till och med uppgifter i andra ämnen. På mediaproduktionen sitter jag bara och ritar en massa bilder som jag sedan ska animera. Det är en liten berättelse faktiskt. Ganska konstig berättelse tydligen.. Julia läste igenom den och skrattade åt den och även mig för jag tydligen har en konstig fantasi. Vad är det för konstigt med en familj som består av en ko, en gås, en gris och en kamel egentligen? Inget konstigt alls om ni frågar mig. Och inge konstigt att ett lejon bor i en skog heller i en grotta. Eller att kossan är bästa kompis med en hund. :)))

Sedan idag så har jag Religionkunskap A och slutar efter det. Har också håltimma mellan 11 och halv 2 så jag ska försöka hinna skriva klart min projektrapport som ska in imorgon.

Förresten, hörde att det kanske ska snöa imorgon... MEN VAD FAAAN??!?!?!!


Såhär ser jag ut idag! Går och gäspar 24/7.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0