Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen

Idag gjorde jag min dag och tydligen min ansvarslärares med. När hon fick veta att jag var klar med Matte A kursen så hade hon blivit alldeles tårögd. Hon grattade mig och sa att det gjorde hennes dag. Även fler lärare har grattat mig när jag stött på dem. Jag verkar vara ett hett samtal i lärarrummet just nu. 8)))))

Sitter på ny datan min. Jag älskar den! Den har världens skönaste tangentbord, den är så himla fin, funkar så bra och har en cam.

Nu ska jag ta och prova på lite balsminkning inför lördag. Då är det bannemig dax!

Bjuder på dessa bilder på mä:









Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

... och där måsta Linnsan gråta igen, snyft!

Glädjen tar liksom aldrig slut, fyfaaaan va bra du är!!! :D <3

2012-05-28 @ 17:57:08
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: malin jönsson

du är så ful min vän :') älskar dig ändå. <3

2012-05-28 @ 18:21:33
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0