Torsdag

Igår kväll blev jag så frustrerad på mig själv. Jag var så frustrerad att jag bokstavligt talat satt och lipade, bara för att lillhjäran min inte hade tagit upp det jag gått runt och läst i princip hela dagen. Jag kände verklige hur panik jag fick och hur jag kunde spy stress eftersom det inte finns mer plats i kroppen för det nu typ.
Men Malin förhörde mig lite över msn och jag kunde visst mer än vad jag trodde, så det kändes lite bättre i alla fall.

Jag somnade med världens huvudvärk och vaknade upp med världens huvudvärk. Fint när jag både har en stor redovisning idag som jag inte ens har hunnit blivit nervös över? och ett viktigt prov som jag måste koncentrera på.

Jaja, har inte så mycket mer att skriva just nu. Ska ta upp mitt nerklottrade kollegieblock om allt jag ska kunna till provet och fortsätta pluggandet. Ha det fint!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0