Så skönt!

Så otroligt skönt att denna dag är över. Både redovisning och prov har jag gjort idag och båda gick jätte bra. Vet att jag klarade provet men får veta vad vi fick på redovisningen imorgon. KÄNNS SÅ SKÖNT!

Ikväll kände jag verkligen för att slappna av lite med tanke på denna otroligt stressiga vecka som har bidragit med både magont och mycket tårar tack vare allt plugg. Jag kröp ner under min mysiga filt och slog på några OTH-avsnitt och sedan tog jag en lång varm dusch.
Nu ska jag ta och packa väskan min eftersom jag åker hem till familjen imorgon och sedan ska jag ta och öppna matteboken när jag lägger mig och läsa på lite inför matteprov nästa vecka.

Imorgon ska jag redovisa min berättelse på Multimedian, vi gjorde aldrig det i måndags eftersom vi fick använda den lektionen till att bli klar. Jag blev tack och lov klar med min så jag ska väl bara typ skriva ner själva berättelsen som jag ska läsa upp medan jag visar upp mina animerade bilder.

Idag fick jag även veta att Bryan Adams ska spela på Norrporten Arenan här i Sundsvall samma dag som Kent ska spela. Alltså hur underbart är inte det då? Två riktiga toppen band på en kväll. Magnus Uggla ska ju också dit, men honom brukar jag typ aldrig lyssna på. Jag hoppas jag hinner köpa en biljett. Just nu kan jag inte riktigt göra det nu eftersom alla mina pengar kommer gå till studenten.

Nä, nu måste jag ta och packa så jag kan lägga mig snart. Är så sjukt trött!

Godnatt!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0