TISDAG

I morse vaknade jag upp och kunde nästan inte prata. Jag hade så mycket slem i halsen som hade fastnat att jag hade blvit hes. Har hostat bort det nu så nu antar jag att jag låter som folk igen.

Har sovit riktigt gott i natt i alla fall. Fick sova två timmar extra än vanligt. Istället för att vakna klockan 05:00 så kunde jag vakna klockan 07:00 och kliva upp kvart över. 10 i 8 tog jag och Zoofie bussen till skolan och nu sitter vi här på lektion.

Hade väldigt trevligt igår med henne. Vi åt middag på Subway och sedan var vi hemma hos henne och pratade en massa. Skrattade så vi fick ont i magen gjorde vi så mina tårar bara rann på mä. Pluggade gjorde vi också så nu känner jag mig fit för matteprovet i eftermiddag och alla uppgifterna i naturkunskapen är inlämnade. Känns jävulskt bra!
Jag har känt/känner mig väldigt stressad nu i ett bra tag. Jag har världens ångest över studenten samtidigt som jag längtar ihjäl mig. Jag kände det verkligen igår då min magkatarr ville jävlas med mig. Hade jätte ont i magen hela kvällen. Idag känner jag inte av just magsmärtan men jag känner som en spänning i maggropen. Nästa vecka kan jag i alla fall pusta ut lite då betygen är satta.

Nä nu ska vi ha mentorsamtal så jag ska ta och stänga ner här ja. Slänger upp en låt med ett utav mina gamla favoritband som jag älskade när jag var liten.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0