Min musikvideo

Det här är vad jag har suttit och hållt på med hela kvällen. Har varit så jävulskt förbannad då en låt inte fanns någonstans förutom på Spotify och jag har bokstavligt talat suttit i 5 timmar och sökt efter något ställe där den kan laddas ned, men ingenting gick att ladda ned eftersom de bara stannade efter några procent. Jag försökte ladda ner något program som kunde spela in musik från Spotify också men inget av de funkade och några av de programmen begrep jag mig inte alls på. Jag bestämde mig för att spela in låten med kameran men då fanns inte ljudklippet på minneskortet av någon konstig anledning. Testade filma men då kunde jag inte klippa ut ljudet ur videon. Malin har hjälpt mig också men ingen har lyckats med något.

Tillslut hittade jag en jävla Absolute Music skiva på internet som jag fick ned, och där bannemig fanns låten. Låten var verkligen ett måste! Jag var flera gånger på väg att skita i min musikvideo men Malin protesterade.
Jag hade inte tänkt lägga upp den men gör väl det ändårå.



Jag upptäckte att ljudet kommer lite efter i videon, men ni står nog ut :)))))

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia Lindqvist

HAHAHHAA KLOCKREN!!

2012-05-20 @ 11:43:29
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: malin jönsson

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAAHHAHAHAHH du är då bra jävla ful du min vän :')) ska göra en ny musikvideo till dig å ja :D ska nog fundera ut nå OJOY <-- du vet vilken smiley de där är , heheheheh <3

2012-05-20 @ 13:20:40
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHAHA Alltså din jvla stjärna, vart får du alltifrån egentligen!? Har tittat på den flera gånger nu o skrattat som en idiot!

Man kan ju inte annat än älska dig mera efter att ha sett den videon!

2012-05-20 @ 15:33:55
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0