Onsdag

Hade lite svårt att somna inatt men somnade tillslut två timmar innan klockan skulle ringa ungefär.
Det sved lite när jag skulle kliva upp, men fick bita ihop och göra mig klar. När jag skulle ta och stänga ytterdörren när jag var påväg till bussen så flög min värsta fiende på mig, alltså en ful äcklig jävla mal som satt ute på ytterdörren. Jag har varit helt paranoid hela dagen för det har känts som om att den där malen har varit innanför kläderna på mig eller att den har suttit fast i håret på mig. Jag hade dessutom väldigt bråttom och kände inte riktigt för att klä av mig efter vägen heller så jag fick försöka tänka på något annat under hela dagen, vilket inte har gått så bra.

Hur som helst så behöver jag inte besöka folktandvården i Hudik något mer. De ville bara ta en massa bilder på mig idag och avsluta mig där. Jag har gått där sedan 2008 då jag fick tandställning i underkäken, men idag var det min sista gång. Men om det skulle bli något problem så skulle jag bara höra av mig, vilket jag nog inte tror att jag kommer behöva. Allt känns bara så bra i munnen nu och jag kan inte vara annat än nöjd nu. Som jag har väntat på det här!

Jag var hemma till 11 då jag lade mig i sängen direkt och däckade. Sov i 3 timmar ungefär och sedan har jag bara kollat på en massa OTH och ska nu till att plugga lite. Mina ögon svider och huvudet sprängs, så jag längtar tills jag får gå och lägga mig igen!








Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0