Fredag

I natt drömde jag om att jag tog studenten. Jag var den första som kutade ut där stod pappa, farmor och mina syskon. Det var bara dem som stod på torget och resten av min klass blev kvar i skolan då det bara var jag som kom ut. Haha?

Idag har jag varit iväg till Bergsjö på ett möte som tog ungefär en halvtimma. Kom hem, åt kebab till middag tyvärr och nu så ska jag ta och göra klart de sista skolarbeterna. Har så sjukt mycket nästa vecka och och saker som ska in i kväll.

Här har vi allt:

- De sista uppgifterna i Naturkunskapen.
- 2 matteprov.
- Göra klart Religionsuppsatsen som ska redovisas på tisdag.
- Multimedian som ska in ikväll.
- En liten komplettering på religionkunskapsprovet på onsdag.
- Komplettera projektrapporten för högre betyg som ska skickas in ikväll.
- Mediaproduktionsuppgiften.

Det är säkert något mer, och det här måste jag sitta med ikväll och hela helgen. Jag har seriöst panik och en sådan stor fet ångest, speciellt när jag har en massa annat som snurrar i skallen på mig om allt annat som inte har med skolan att göra. Jag har liksom ingen ork psykiskt till det, jag är så förbannat skolless nu så det inte är sant!

Lika bra att jag sätter igång nudå om jag ska hinna klart.. Hörs väl någon gång då jag är klar antar jag.


Fler bilder från i Onsdags som jag lånade av Amanda:


Vid matbordet, Karro, Ida, jag och Diana


Mina fina tjejer och jag.


Karro och koola jag!


Patrik, Ida, moi, Zoofie och Markus (tack för att smsrapeade mig också, Zoofie och Markus ;))


Jag, Karro, Viktoria, Filip och Sandra.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Vi hade skitkul (a)

2012-05-18 @ 18:47:40
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0