Om man tror på någonting som du gör, att aldrig någonsin ge upp

Tjena Amigoz!

Idag är jag på bra humör. Jag är så sjukt peppad över morgondagen så det inte är sant! Men en sak jag gruvar mig över, det är vädret. Jag kommer frysa ihjäl känns det som. Det blåser ju och jag antar att det kommer göra det imorgon också. Har ändrat outfittan så det blir inte till att blända alla ute på torget med mina vita ben då jag hade tänkt att ha shorts. Det får bli ett par jeans istället så slipper jag frysa.

Vad gör jag nu? Joni, jag försöker att göra klart min Multimedia uppgift som ska in på fredag. På måndag har vi redovisning för den. Kommer skämmas ihjäl över min berättelse för den är så himla töntig.... haha!

Sedan idag har vi Religionkunskap och efter det slutar jag. Då ska jag försöka springa på stan och kolla efter en balväska och kolla efter annat som jag måste ha till studenten/balen.

Det här kändes inte som ett bra inlägg så jag stänger ner och lägger in ljud i min animeringsberättelse istället.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0