Måndag

Nu sitter man här igen. På skolan på en måndag och väntar på att Naturkunskapen ska börja. Tycker jag har gjort det nog mycket nu så jag borde väl slippa? HEHE JAG GÖR JU DET OM TYP FYRA VECKOR :') Egentligen hade jag faktiskt inte behövt gå idag om jag inte hade haft något kvar att göra där, vilket jag har. Jag har en tendens att påbörja uppgifterna och komma till slutet men lyckas aldrig göra klart dem? Så jag har några uppgifter som jag ska göra klart idag. Höppes je hinn bli färdi idarå.

Dagen fortsätter sedan med lite Multimedia B och sedan ske je heijm. Ikväll är det sista Zumpa passet denna termin, lite tråkigt faktiskt eftersom jag nog inte kommer att fortsätta till hösten eftersom då hoppas jag på att jag är en Sundsvallsbo.

Nä, ska nu ta och traska iväg to the classroom för jag börjar om 5 min. Ha det fint!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0