Torsdag

Ska bara dra ner och äta frukost och sedan sticker jag to the bus and åker till skolan för lite fika på den absolut sista Grafiskkommunikation C lektionen evvvaah.. Alltså det är jätte sorgligt. Världens roligaste och bästaste ämne med världens roligaste och bästaste lärare.

Ska även lämna in skoldatorn från helvetet. Datorn som har retat gallfeber på mig då den så många gånger har förstört mina skolarbeten. :-)))

Efter grafen ska jag och Zoofie gå på stan och leta efter en väska till balen samt andra nödvändigheter.

Adjöken!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

ehehheheheheeheheeeeeh...

2012-05-31 @ 18:00:10
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0