Torsda

Idag är det torsdag vilket betyder att veckan snart är klar. Åker till Brunflo imorgon och umgås med mina närmaste vilket jag längtar efter.
Just nu sitter jag på skolan och ska spela Mulle Meck! Åh, som jag skrev förut för några månader sedan så var det mitt absoluta favoritspel när jag var liten. Det och Pettson och Fundus i Mucklornas värld. Ska försöka skaffa det också!

Igår satt jag med en uppgift som skulle in innan 23:59. Jag hade lite problem med att göra klart uppgiften eftersom min dator dog stup i kvarten, och sedan när klockan var halv 10 så blev den så otroligt seg att Photoshop hängde sig hela tiden.
När klockan var 23:50 var jag äntligen klar och skulle bifoga filerna på mailen. 00:13 var mailet ivägskickat... Det tog alltså typ 20 minuter att bifoga två bilder.

Min tuggummipåse fick lida för det då jag tog ut mitt vredesutbrott på den. Notera att min dator är död i bakgrunden.




Bäztaste spelet ever!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

tror att jag har de där pettson å findus spelet som du menar ! haha :) <3

2012-05-10 @ 14:43:09
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0