Sendrag om natten

Igår innan jag stängde datorn så googlade jag faktiskt på det där med att jag hade sendrag i ena vaden om nätterna. Jag var tvungen att stänga ner fortast möjligt efter att jag hade läst lite om det.. Jag höll på att bli paranoid.








Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Moster

Sendrag får man lite då och då oavsett om man är gravid eller ej, män också för den delen. Om man har dålig blodcirkulation kan man få det lättare eller om man har vatten i benen. Fullt normalt men man får mer än normalt vid graviditet. Dock behöver man inte vara gravid för att man får mycket sendrag. kan också handla om magnesiumbrist tex. Testa dricka grapetonic, det ska hjälpa samt att sova med nåt i koppar under madrassen. :)

2012-05-17 @ 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0