Pirrig tjej

Det känns som om att jag kommer att ligga vaken hela natten för jag är så excited inför imorgon då det är mösspåtagning. Asså det ska bli så förbannat kul så det inte är sant! Hela dagen och hela natten! Läste att det var rekord av försäljningen till mösspåtagningsfesten på Stadshuset också.




Kommer.bli.så.grymt!

På morgonen kommer Diana hit till mig och vi gör oss i ordning här hemma. Tar sedan 1 bussen in till Sundsvall, handlar korv med Zoofie som vi ska grilla senare till middag och vid 3 är det ju mösspåtagningen då. Efter det åker vi hem till Sandra och grillar och bara är där tills det är dags för Stadshuset. Jag kommer hem på Torsdag någon gång då jag sover över hos Sandra.

I två år har jag väntat på det här. Om några timmar är det äntligen min tur.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0