Onsdag

Vad har jag gjort idag? Jo, jag har sovit till 1, kollat på One tree hill halva dagen, testat olika frisyrer till balen och sminkningar. Jag kom fram till frisyren i alla fall, men sminket är jag fortfarande lite osäker på eftersom jag ser ut som en prostituerad med ögonskuggan. Vet inte om jag inte passar i ögonskugga eller om det är för att jag inte kan sånt där med smink osv. Aja, jag kommer nog fram till någon lösning på det där. :-)))

Igår var jag så sjukt trött! Vi skulle lyssna på när halva klassen hade redovisning på skolan och jag fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna. I vissa stunder klarade jag inte av det så jag satt och blundade medan jag försökte koncentrera mig på dem som redovisade. Tillslut var alla klar och vi fick sluta för dagen. Jag och Zoofie gick och handlade och sedan gick vi hem till henne och pratade och gosade med hennes otroligt söta vovve.

När klockan blev halv 5 gick vi till bussen och åkte till Njurunda. Jag lyckade somna till i några sekunder tills Zoofie frågade om jag sov, då vaknade jag till och fick så sjukt ont i kroppen för jag blev rädd typ.
Väl i Njurunda hämtade Sofie och hennes pappa upp oss och körde oss vidare till Ida där vi skulle grilla tillsammans med resten av tjejerna i klassen. Jag och Zoofie grillade hamburgare vilket var så sjukt gott! (ta det lugnt, vi köpte hambureköttet på Ica och letade inte upp en stackars utsökt häst i någon hage). Efter maten spelade vi kubb tills mitt lag förlorade två gånger (heheeeh) så vi gick in och spelade spel istället och hade så sjukt mysigt och trevligt.

Nä, nu ska jag väl ta och fortsätta njuta av min icke ångest och stress över skolan genom med att fortsätta kolla på One Tree Hill. Ha det finemangs!

Jag och Zoofies mysiga hund Dolly samma kväll då vi skulle på Takida fredagen den 23 mars.






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0