Natti natti!

Alltså inatt hade jag en ganska jobbig dröm. Jag drömde att det var studentbal och jag hade inte hunnit fixat klart något. Jag hade en vit klänning och ett par silvriga trosor under som syndes igenom? och jag hade inte fixat håret riktigt och klänningen bara släpade på golvet och jag såg så himla tjock ut i den. Alltså det var inte kul, jag kunde inte ha kul för jag kände mig verkligen inte fin. Jag hade jätte ångest över att jag inte hade tid att fixa mig och att jag gick iväg och såg ut som skit.

När vi skulle åka där ifrån så åkte alla i en buss. Bussen var så överfull att när den svängde i en kurva så vickade hela bussen åt sidan och kraschade så. Jag klarade mig jätte bra vilket de andra typ också gjorde. Alla hade tappat sina skor under olyckan så jag och några till klev ut för att hitta igen våra egna. Det var helt plötsligt vinter ute och det var några som hade rest upp bussen igen så vi skulle åka vidare efter det.
Vart vi var på väg har jag ingen aning om.

Jag vaknade också under natten att jag hade världen hemskaste sendrag i min högra vad. Alltså jag förstår inte? Varför får jag sendrag på nätterna? Just i vaden och ibland i knäväcken. Man vet inte vart man ska ta vägen för det gör så fruktansvärt ont. Ingenting funkar och det känns bara värre om man gör något. Måste googla det där ja!


Nåja, säger godnatt nu ja och hoppas på en lite roligare dröm och inga sendragsattacker. Ma råkes imöra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: papi

stretcha efter ansträngning inom en kvart och åter efter 2 timmar och ät en banan om dan :)något ämne tydligen finns i banan som saknas när man får mycket sendrag.

2012-05-06 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0