När paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig "du är värd att dö för"

Nästa vecka är det mösspåtagning... det går så läskigt fort nu att det inte är sant. Jag hoppas att det är fint väder så jag kan ha shorts på mig och blända alla ute på torget, annars får jag väl ha på mig ett par jeans då om det skulle vara kallt.

Just nu sitter jag och har Multimedia B. Min dator verkar ha blivit bättre sedan jag rensade ur den i fredags *PEPPAR PEPPAR*. Igår satt jag och hade photoshop öppet, laddarn i och jag hade datorn direkt på bordet och den dog inte en enda gång? Ska jag bli rädd eller? Jag hoppas att det inte var någon tillfällighet, utan att den forever är så!

Gah, nu måste jag fortsätta med mitt arbete i Flash. Det är visst deadline nästa vecka på fredag klockan 23:59. Eh.. jag har typ kommit halvvägs och det här har vi hållt på med sedan efter jul. :))))



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0