Mösspåtagningen

Hej!

Igår hade jag en sådan otroligt rolig och härlig dag, kväll och natt. Det var då ett bra tag sedan jag log så mycket som jag gjorde igår. Vi började förkröket på skolan från halv 2 tills 3 då det var dags för alla studenter att samlas vid torget. Där sjöng vi, dansade, hoppade och släppte ballonger.

Efter torget gick vi och köpte mat på hemköp och sedan åkte vi hem till Sandra och grillade mat, spelade dansspel, jag har aldrig och bara satt och hade det riktigt trevligt.
Senare på kvällen drog vi vidare till Stadshuset och dansade tills fötterna bokstavligen gjorde så fruktansvärt ont på oss. Sandras pappa kom sedan och hämtade oss och vi åkte hem och lade oss och sov.

Idag klev vi upp vid 10, tog bussen från Sandra in till stan och gick på Subway och åt en varsin macka i väntan på att bussen skulle gå hem.

Eftersom jag lämnade min kamera hemma så tänkte jag låna lite av Amanda, Diana och Zoofie, hehe ;-)


I väntan på bussen till Sundsvall


I skolan - Amanda, Josefine, Jag, Zoofie, Ina, Ida och Maria


On tha torg


Drack ju kaffe :))))) *host*


Bästa Zoofie och jag!




Hahah älskar bilden! Ser så jävla glad och lycklig ut!

Fler bilder kommer sedan.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0