LÖRDA

Idag följde jag med momma och Mikael till stan tillsammans med Malin. Jag har haft en riktigt bra dag då jag har skrattat så sjukt mycket. Så himla underbart att vara med Malin, saknat na så sjukt mycket. 

I natt hade jag en jätte hemsk mardröm. Jag vaknade och hjärtat mitt slog så sjukt hårt på mig. Jag var livrädd och vågade inte somna om. Usch.. Bara för att jag låg och berättade om massa hemska sömnparalyser jag brukar ha för Zoofie. Jag drömde om att jag hade såna igen och om demoner som jag alltid drömde om när jag var liten. Somade om sedan och drömde inte så mycket efter det.

Nu kom Malin så jag ska umgås med henne nu.






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

ful du e min vän :) älskar dig iallfall. :)

- vad heter du ?

- Inge



HAHA <3

2012-05-13 @ 00:39:20
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0