It's monday morning

Men hallå hörrni! Jag hoppades att jag inte skrämde iväg er med min musikvideo jag la upp i lördags natt. Hehe.

Måndag idag igen och jag sitter på skolan som vanligt. Käkar frulle gör jag nu också eftersom jag inte riktigt hann göra det hemma innan jag gick. Råkade stå lite väl för länge framför spegeln gjorde jag. Kanske för att vi har studentfotografering idag. Hade tänkt locka håret men kände inte att jag orkade kliva upp en halvtimma extra för att göra det.

Hur mår lilla Jessica idag då? Jo jag måste säga att vädret påverkar mitt humör riktigt, det är så himla fint och varmt ute nu så jag känner att jag mår bra, om man bortser min maggrop som känner att den vill plåga mig och krampa sönder. Antar att det är den här dumma stressens fel.

Idag efter skolan hänger jag med Zoofie hem och stannar där tills imorgon. Jag tror det kommer bli riktigt mysigt, som alltid!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0