Ingen mer Gävle för miss Engström

Åh, idag var jag iväg på mitt sista tandläkarbesök i Gävle någonsin (om tänderna inte skulle gå sönder eller något sånt där då). Hur det känns? Det känns så jävulskt skönt att allt är klart nu!

Efter 3 operationer (varav en då lugnandet inte tog och jag grinade hela operationen), passerad mat, smärta, bedövningssprutor, tårar, blod, haltande, svullnader, blåmärken, miljoner stygn, resor fram och tillbaka för ibland endast 5 minuter, besvikelser, ilningar osv osv så är äntligen denna resa över. De skrev ut mig idag och det firade jag med en ice chailatte och musik ute i solen iväntan på att mitt tåg skulle komma.



Nu ska jag äta och sedan ska jag traska iväg för att sedan få prata ut en massa. Ma höres!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

skönt att de är över nu :) duktig du är min vän :) <3

2012-05-08 @ 22:02:13
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0