Hostig tjaj

I natt har jag legat och hostat så sjukt mycket. Jag vaknade av att jag var mitt inne i en riktig hostattack. Det förvånar mig över att mina revben fortfarande sitter på plats.

I morse hann jag inte äta någon frukost så jag fick gå till Pressbyrån och köpa en yoghurt och en banan som jag nu så fint trycker i mig på skolan. Inte för att jag kommer bli mätt på det här, men det stillar i alla fall min svidande mage för studen.

Idag åker jag som sagt till Brunflo. Jag måste nog ta halv 5 tåget dit så jag är framme vid 7 tiden. Då blir det lite stressigt eftersom Malin och jag hade tänkt gå ut ikväll. Jag hoppas på att hinna tvätta håret, äta och byta om innan vi ska iväg.

Nu ska jag ta och förbereda min redovisning som jag snart ska ha i multimedian och sedan ta och gå iväg till lektionen.

Ma råkes!

Från en utekväll då jag tog mig en riktig funderare.




Och Malin provade på en ny sminkning.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0