FULA DATAJÄVEL

Inte nog med att jag knappt har sovit något på 3 dygn så är min dator värre än vad den har varit. Så fort jag bara stoppar i laddaren i datorn så dör den. Trots att jag knappt har någonting kvar på datorn som bilder, musik, filmer och program så har jag bara 3 GB kvar på den av 148. Jag har fått suttit och mailat en massa bilder till mig själv så jag har de sparade där, och jag har fyllt båda mina USB minnen med en massa bildalbum som jag sedan har tagit bort från datorn. Jag har tagit bort typ de tre filmerna jag hade och jag har avinstallerat en massa program, och bara rensat och rensat. Men det blir ingen skillnad? Förut hade jag mycket mer ledig plats och det var då när jag ändå hade hur mycket som helst på datorn, The Sims, musik, filmer, alla bildalbum osv.

Jag hade jobbat jätte mycket nu under multimedian på min fula jävla animering, jag VET att jag hade sparat flera gånger och jag kommer ihåg alla gångerna. Och när jag stoppade i laddaren så dog den precis, och jag tänkte "ingenting går förlorat, så det gör inte så mycket" men så ska jag öppna upp programmet igen så är ALLT som jag suttit och gjort under min långa lektion borta..

Jag hoppas min externa hårddisk kommer snart så jag kan lägga över mina 4 album med bilder kvar och sedan hiva iväg datorn hårt som fan åt helvetet! Ska verkligen möblera om hela jävla datorjäveln, det ska den ha klart för sig. Den ska då vara glad över att den har klarat sig så länge som den har gjort.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: mask

Låter som att nån behövde andas lite!

2012-05-06 @ 07:07:36
URL: http://million.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0