FREDAG RÅ

I skrivandes stund sitter jag och har Multimedia B och ska alldeles snart ta och springa och pinka innan det händer en liten olycka. Jag fortsätter på mitt arbete i Flash vilket går riktigt bra idag??? jag börjar äntligen förstå hur man ska göra när man ska animera med koder. Det tog hela vårterminen på A kursen och höstterminen på B kursen att lära mig. Min lärare har heller inte behövt sprungit mellan sitt och mitt bord alls idag. Framgång, HEHE.
Nåja, känns ändå inte som att jag har så mycket kvar, så jag tror nog att jag hinner klart med min interaktiva berättelse tills nästa fredag. Ska bara animera två bilder och sedan lägga in text och ljud.

Nästa lektion ska jag ha Mediaproduktion B och håller på att göra bilder där med till en berättelse som jag sedan ska animera också. Ska försöka smita iväg innan två också, för jag måste köpa en tågbiljett och förhoppningsvis hinna med tåget till Brunflo som går typ 10 över.

Oh, nu tror jag att vi fick lite rast. Ska försöka hinna ner och köpa en kopp med té.

Hörs sen!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0