Bäzta vädret!

Idag är jag en lycklig tjej! Solen steker och jag fick sovmorgon hur länge jag ville eftersom jag är ledig från skolan idag då jag inte behövde komma på min enda lektion jag skulle ha idag.

Jag vaknade vid 11, låg kvar och pluggade lite tills magen förde ett sådant oväsen att jag tappade koncentrationen och gick ner och gjorde en riktigt god brakfrukost.



Slängde sedan på mig bikinin och gick loss på solen ute i solstolen medan jag fortsatte pluggandet.



Efter några timmar ute i solen sitter jag nu inne och beundrar min färg jag har fått under dagen. Ska till att fortsätta med pluggandet nu och jag antar att det är så resten av min dag kommer att se ut.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0