83 fucking jävla visningar

Jag som inte ens hade tänkt lägga upp min musikvideo alls på internet har nu fått 83 visningar på den. Det var ju bara tänkt att Malin skulle se den, och kanske Zoofie om hon hade velat. Men eftersom det skulle ta år att skicka den över cybervärlden till na och vi inte orkade vänta tills jag åker till Brunflo så bestämde jag väl mig för att lägga upp den på bloggen. Jag tänkte väl att det inte gjorde så mycket att mina max 20 läsare såg den, det är ju trots allt familjen och mina vänner vad jag vet som läser och ni känner ju mig.

Eh ah, ni andra 63 personer som har sett den då? Zoofie delade den på sin blogg och Julia la upp den på någon hemsida jag inte känner till... heheheheh jag kommer bli den nya Doglover1997 på youtube. Ångest.




Snälla ni som inte känner mig, gå inte runt och fundera på om ni ska slå numret till mentalsjukhuset och säga att ni har hittat en rymling här ute. Videon är ju trots allt bara väldigt överdriven och som bara skulle till min vän Malin och som aldrig var tänkt att publiceras. Det var det jag ville få ut av inlägget. Tack och adjöken! :)))))

(Såg nu att det är 84 st som har sett...)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

har redan ringt mentalsjukhuset ja :'))) <3

2012-05-23 @ 02:09:48
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: malin jönsson

SV : ja de är min säng, ja jag brukar sova i den, men vill att du ska göra de å OJOY



HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH <3

2012-05-23 @ 02:15:07
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: ZOOFIE

hahahahahahahahahaa <3 det är ju dock bra att du kan bjuda på dig själv :)

kan göra en pinsam video jag med så glömmer de bort dig ;)

2012-05-23 @ 16:26:32
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0