I Hoting och mår godare än gott!

Igår kom jag hit till Hoting halv 10 på morgonen. Halv 5 var jag vaken och tog en buss från Brunflo in till stan som gick kvart över 6, för att sedan byta buss som gick 7. Det var inte många timmars sömn på natten så jag var lagom trött när jag hade anlänt, men då var det att vara aktiv och busa med mini-männen här heeela dagen. Gick jag för att sätta mig, då kom go Theo och tog mig i handen och säger ''Mostej Jessica, kom vi byggej garajs, kom'', hela jag blir ju varm och kan ju inte säga nej. Såklart jag vill bygga garage med honom. ♥

Vid 8 somnade småknattarna och jag kunde sätta mig och andas och längta till morgondagen, haha.
Helena och jag satt och pratade minnen och påminde mig om ett minne som jag hade förträngt, haha det var när jag och hon hade följt med pappa för han skulle besikta bilen. Jag hade somnat och vaknade av att ratten bara snurrade runt hela tiden. Haha gud vad vi satt och skrattade åt det där!

Just nu ligger minstingen och sover, Theo sitter och tittar på tv och dricker blåbärssoppa, systra mi går omkring och pratar i telefon och jag sitter här och dricker en kopp kaffe. Var vaken halv 7 imorse, men var ovanligt pigg. Konstig ja.

Aja, idag vettifaen vad det blir för na. Blir väl till att fortsätta att bygga lego och kaplastavar med Theo samt gosa och bära sönder Kimmie. GULLUNGAR! VILL INTE HÄR IFRÅN IMORGON!!!!!!!!






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0