01:11

Hehe oj, har inte tänkt på att blogga idag, kanske beror på att jag inte direkt har haft tid då jag har suttit med projektarbetet hela dagen. Programmen har krånglat för mig så jag har tjurat lite över det.

Vaknade klockan 9 imorse av att AnnMarie kom in och lämnade ren tvätt på rummet mitt. Sedan har det inte direkt varit lugn och frid här i huset så jag sov varannan kvart ungefär + att Malin terrade mig på sms, fram tills klockan blev 12. Då klev jag upp.
Vaknade även några gånger i natt och hade kramper i maggropen. Som tur var så somnade jag om alla gånger.

Annars så är det väl bra med mig idag. Har myskväll med Malin samtidigt som jag försöker arbeta lite just nu. Nä, är inte i Brunflo, vilket jag önskar att jag vore. Men vi har ju vårat lilla vis som ni vet.

När jag tittade ut genom fönstret i morse blev jag inte glad. Fick syn på detta: Allt snö var ju liksom borta???


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0