Torsdag

Aaah, det ser ljust ut för mina öron i vår och sommar faktiskt! Roxette har kommit ut med ett nytt album, Kent släpper ett nytt i April och Tokio Hotel ska komma ut med ett någon gång nu i vår. Det negativa är att jag måste rensa min telefon på en massa låtar... måste alltid ta bort en låt om jag ska lägga in en ny och det skär så i hjärtat. Har 367 låtar på min telefon nu... hade runt 600 på min ipod och jag hade en massa filmer och hade inte ens använt upp halva minnet? VARFÖR FICK JAG BARA INTE HA KVAR MIN LILLA ÄLSKLING?

Nåja, ska snart redovisa min almanacka/filofax som jag typ har ''designat'' eller vad jag ska kalla det. Sedan är det lunch och sedan håltimma fram till halv 2 då jag har Religionkunskap.
Jag försöker att få dagens OTH-avsnitt att fungera också, men det vill inte det för mig???? säg inte att jag måste ladda ner det, för då kommer polisen å tar me.

I morse vaknade jag upp och var inte sådär jätte kry, eller jag var bara öm i kroppen men tog en alvedon och det blev bättre. Tror det är biverkningar från vaccinet igår för jag kände lite igår också. Eller ja, är ju inte helt säker eftersom det går ju en massa förkylningar nu. Men vi får hoppas att det går över, ska ta en till alvedon på lunchen också.

Nä, nu ska jag hinna publicera detta inlägg innan min dator dör av överhettning. :)))))



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0