10 Sanningar om mä!

Eftersom jag inte har något att skriva om alls idag och inte tänker låta min blogg stå och damma så skriver jag 10 sanningar om mig själv istället.

1. Jag lyssnar på musik så fort jag kan. När jag står och sminkar mig, åker buss, på lektioner, hela tiden hemma när jag är ensam. Hemma hos momma lyssnar jag varje gång jag duschar också. Och till och med de korta 100 meterna till Ica härifrån. Får jag inte lyssna så får jag bokstavligt talat abstinens. Musiken helar mig!

2. Jag mår bra av att handla kläder.

3. Ensamhet skrämmer mig. Och att mista någon som står mig väldigt nära.

4. Jag kommer ihåg precis allt från olyckan 20/12 -05 då jag blev påkörd. Varje gång jag ska gå över ett övergånsställ så påminns jag och känner paniken kommer. I början var det väldigt jobbigt att gå över ett övergångsställ, men med tiden går det mycket bättre och idag känner jag bara av den lite.

5. Jag uppskattar livet mycket mer nu än vad jag gjorde för ett år sedan.

6. När jag blir äldre vill jag jobba med något som hjälper alkoholmissbrukare att komma in på ett annat spår i livet så de kan släppa flaskan och leva ett normalt liv istället, nykter.

7. Kroppsdelar jag är mest nöjd med på mig är mina händer, fötter och min svank.

8. Jag har inga problem med mitt ärr jag har på höftbenet efter operationen förra året i December. Skäms inte alls över det och borde väl egentligen inte göra det heller.

9. Min favoritfärg är Royal Blue (min balklänning ♥). Min momma och farmor måste ha smittat mig.

10. Har inte haft någon allergi alls i år och det tackar jag gudarna för! *PEPPAR PEPPAR*

That's who I am



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0