Lördaaaaaaaaaaaag

Inatt vaknade jag två gånger över att jag fick världens hemskaste sendrag i höger vad. Jag trodde jag skulle avlida för det gjorde så fruktansvärt ont. Jag fick ligga och massera min spända och hårda vad tills det släppte. Asså två gånger liksom? Idag gör det typ ont i vaden. Det är alldeles som att jag har sträckt den. Fattar nada ja.

Idag är det lördag och måste skriva klart min puppsats. Måste göras idag eftersom den ska in imorgon. Okej, har imorgon på mig också, men vill inte sitta där imorgon och ha mer ångest över att det är Söndag än vanligt.
Ont i magen idag med har jag också, men nu den där känslan att jag har fått ett slag i magen igen och är nästan illamående. Löv it.

Ikväll blir det lörsdagsmys med govännen som vanligt! Måste skrapa ihop mina sista småslantar för Kola (cola) och Marabou Polka ska införskaffas.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0