Bilder från Brunflo

Mitt lov i Hoting och i Brunflo har varit fantastiska. Jag hann dock inte med allt jag hade tänkt att göra eller hälsa på alla jag ville, men det blir svårt när det är alldeles för många som vill träffa en, hehe.

Det jag har hunnit med är att ha varit i Hoting hos världens finaste ungar och storasyster, varit med Malin varenda dag jag varit i Brunflo, fikat på stan med momma och Mikael, kollad på Gregoriemarknaden med dem, tittat på Melodifestivalen, utgång, skridskoåkning, hälsat på pappa och en massa massa skratt!

Här kommer en massa bilder. Först har vi Hockeyhunkarna. Fick en hockeyskada ja i ansiktet. (Om sanningen ska fram började jag helt plötsligt bara blöda näsblod.. men det låter mycket coolare med hockeyskada, så schh!)















Utgång. En öl på Cuprum blev det innan.




Sedan blev det goda drinkar inne på Oleary's med en massa dans.
Ramlade 3 gånger där inne på dansgolvet för det var så mycket folk och så mycket knuff.
Fick ett fint blåmärke bak på ryggen/svanskotan/höften efter att jag ramlade på Malin, haha.










Här var det lite Melodifestivalen mys :))))




















Hahahahahahahhahaahahahhahah dör!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Jag dör. Ni får lägga av med såna bilder. Pissar nästan på mig x'DDDDD

2012-03-12 @ 21:39:28
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0