Varit med i en musikvideo - Check!

Goddag mina damer och herrar! Är det inte en sådan förtjusande dag idag? Helt underbart! Jag hade gärna varit ute men jag ska till att plugga typ nu och ska alldeles snart äta.
Idag på praktiken har det gått bra. Har bara suttit i kassan typ och bytt ut etiketter i butiken.
Vet ni vad? eller ja, det gör ni, men jag har skaffa mig ett jobb ja. Chefen ringer när de behöver mig, hoppas det är allt för ofta, för det skulle slantponga min bli glad över!

En annan sak, fick ett sms från Zoofie att vi är med i Takidas nyaste musikvideo. Jag kollade så fort jag kom hem och jajamen, där ser jag mig själv vid några tillfällen! Haha, det gäller att vara snabb. ;-)

Huuur mycket folk var det inte då???? Där stod vi i mitten längst fram :))))




04:03






Nu orkar jag inte printa nå mer. Haha!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ABSOLUTEELIN

nice :D

grattis till jobbet också gumman!! :D

2012-03-01 @ 18:20:02
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0