Today is the day

Idag är den dagen som jag har väntat på i några månader nu. Idag är den dagen då jag och Zoofie ska äta kebab på Pompei och sedan iväg på Stadshuset och se Takida klockan 10 ikväll. Åh, har sett så fram emot detta!

Blev lite ledsen faktiskt när de ringde från ICA alldeles nyss och undrade om jag ville jobba från 8 på morgonen till 2 på dagen imorgon. VILL JAG JUUU! Men jag kommer inte kunna komma hem förrän klockan 2 på lördagen på dagen *gråter floder*. Så jag fick tyvärr tacka nej med gråten i halsen. Hoppas de ringer fler gånger, så de inte tror att jag är världens mest upptagnaste människa och inte vill ringa och störa mer. Var ju även tvungen att tacka nej när de frågade om jag ville jobba på Sportlovet också. Jag som har tackat ja för att jobba på helger och lov?! De kommer sparka mig för jag verkar vara uppbokad varenda helg och lov... Hädan efter ska jag göra spontana saker på helgerna och loven istället. Jag ska sitta där och vänta hela dagen på att de ska ringa, ringer det inte så gör jag mig klar på en timma och drar iväg på utgång i sista sekund eller tar sista tåget till Brunflo eller något.

Och nej, jag är inte nöjd med min mascara jag köpte igår...



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0