Tisdag och onda fötter

Var på skolan halv 8 som vanligt och vi skulle inte ha samling förän halv 10 i Sidsjön. Då var det bara att sitta och vänta tills klockan blev 9 så vi kunde ta bussen dit bort. Amanda, Oliver och jag fördrev tiden med att spela lite kort.

När vi väl hade kommit dit skulle vi gå på tipsrunda runt Sidsjön ett varv. När vi kom tillbaka var det lunch då det bjöds på en helt okej hamburgare och en festis. Efter lunch var det dags för andra varvet runt Sidsjön. Det var inte sådär jätte roligt att gå där eftersom marken bara bestod av is, asså jag skojar inte. Hela vägen runt fick vi gå och försöka hålla balansen.
Tipsrundan gick väldigt bra för mitt lag som bestod av mig, Amanda och Ida. Första rundan fick vi 8 rätt av 10 möjliga, och andra rundan 5 rätt av 10. Det betyder att vi har 13 poäng, så vi får se när de ska presentera vinnarna på skolan någon dag, haha *hoppas*.

Klockan var strax efter 12 och vi skyndade oss upp till busshållsplatsen som ligger en bra bit ifrån (tog 20 minuter för oss att gå, trots att vi typ powerwalka). Kom till skolan vid halv 1 ungefär och sedan satt jag och Amanda och drack lite té och pratade tills klockan blev 2 då vi gick till bussen och åkte hem.

Nu har jag så fruktansvärt ont under fötterna. Har ju bara varit hurtig idag och ikväll väntar det ännu en timma med hurtigheter på gympan. Jag hoppas mina fötter har vilat sig lite tills dess, för jag vill gärna vara med denna tisdag!

Denna sträcka gick vi två gånger idag, fort också dessutom:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0