Sista dagen...

Idag är det tyvärr sista dagen här i Hoting. Just nu sitter jag här med Kimmie i knät och snusar honom i nacken. Ska snart bygga garage med Theo.
Imorse vaknade jag av att det dunsar och har sig inne i köket. Trodde först det var Helena så jag lät det vara, men insåg sedan att hon nog inte skulle slamra så mycket, så jag flyger upp ur soffan och springer in. Där sitter Theo på golvet med verktygslådan och leker med borren. Hehe, ajjabajja säger jag!

Klockan 6 ikväll går min buss. Tårarna kommer rinna ner från kinden min. Jag vet ju inte när jag kommer träffa allihopa igen nästa gång, för jag kommer inte kunna komma upp något mer innan sommaren i alla fall, så vi får hoppas att de kommer till Brunflo något. Annars träffas vi på min student, om knattarna följer med dit.
Nåja, ska passa på allt vad jag kan idag och pussa, krama och leka med dem. Det är helt sjukt hur mycket kärlek man kan känna för dessa två pojkar.

Nu ska jag kila.

Hepp Hepp!

(Gammal bild på mä)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

vad vacker du är min vän ! <3

2012-03-07 @ 11:35:35
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Och all den kärlek de känner för dig för att du är den bästaste du som finns! (Vilket ju redan jag tycker som många gånger sagts)

Jag må ju också säga att de tycker såklart om dig extra mycket om de skulle få se dig så där varje dag! ;D

<3

2012-03-08 @ 00:34:43
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0