Onsdag

Idag är det onsdag för er som hade missat det. Jag har alldeles nyss suttit och jobbat lite med projektarbetet med Zoofie i typ två timmar och just nu väntar jag på att dagens enda lektion ska börja.

Något som jag blir galen på, det är mina framtänder i underkäken. De ilar konstant och gör ont. Tror jag det med tanke på att de är nedslipade och att de tryckte ner en massa trådar under tandköttet där osv. Tandköttet är jätte känsligt där och det går nästan inte att borsta tänderna där. Men förhoppningsvis läker det så fort som möjligt, för det är verkligen inte skönt. Blir galen!!

Idag åkte jag till Harmånger strax innan 9 och tog andra sprutan. Ont gjorde det men det gick över väldigt fort. Är bara lite öm i armen nu men det kommer försvinna snart.

Nä, nu börjar lektionen snart så jag ska ta och öppna bilden vi ska redigera i photoshop under lektionen. Ha det bra!



Två duktiga tjajor jobbar på med PA:t. Snart klar!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0