Natti natti!

Nu tar jag och min sjukt trötta kropp och går och lägger oss. Efter 8 km vandring i ett högt tempo och en timmas hoppandes och sparkandes så är både jag och min kropp så.himla.trött! Tagga träningsvärk imorgon! ♥

Somnade så himla skönt igår kväll. Klockan 9 satte jag mig nere i köket med lite kvällsfika och tittade på Det Okända. Tittade första kvarten men sedan kände jag att det började bli lite kusligt och jag blev så himla trött så jag stängde tv:n och gick och lade mig istället. Strax efter halv 10 somnade jag och sov hela natten fram tills klockan 5 och snoozade fram tills halv 6.
Har sovmorgon imorgon fram tills kvart över 3, så det ska bli himla skönt alltså! Och imorgon ska jag bannemig hinna med tåget! Hade visst inte missat något speciellt förra onsdagen på lektionen då jag sjukanmälde mig eftersom tåget åkte ifrån mig, så det var ju himla tur!

Innan jag lägger mig lägger jag upp en liten länk till en sådan himla bra låt. En låt som kan vara skönt att gråta till. Inte för att jag är i behov för att gråta nu, men om det är någon där ute som släpper på trycket eller vill göra det, klicka HÄR så kommer ni in på Spotifyn och låten direkt.

POK!


länk

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

hej kompis, duktig du har varit idag då!:) <3

2012-03-20 @ 23:38:19
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0