MÅNDAG del 2

Kom alldeles nyss hem från Gävle. Det har väl gått bra därborta men kom inte hem med någon förändring, tyvärr. Idag provade jag bara en ny sån där krona och sedan tog en massa röntgen. De ska se till att ha tänderna klara tills nästa gång jag ska iväg vilket är om 2 veckor. Passar dem och ser bra ut då, då slipar de de skadade tänderna och fixar nya.

Hur som helst, i Gävle är det värsta våren. Kommer dit i vinterjackan jag och höll på att dö av värmeslag. 14+ visade termometern, typ ingen snö kvar alls och jag såg att det växte blommor vid huskanterna. Åh, vill också bo i Gääävlee..
Vid 11 var jag framme med tåget och hade 2 timmars vänte tid. Tog mig en tur på stan och kollade lite i olika affärer, det enda jag slösade pengar på var en ice chailatte. Höll på att rinna bort jag ju.
Kvart över 2 var jag klar hos tandläkaren och väntade bara på att 3 bussen skulle komma och kunde åka hem.

Just nu ska jag ta och äta middag och sedan ska jag äntligen kolla på OTH. Har inte kunnat kolla något i Brunflo eftersom internet där är inte så där jätte bra inte. Hade täntk kolla igår men kom hem en timma senare än vad jag egentligen ska göra eftersom tåget stod stilla i Pilgrimstad i 1h och 25 minuter. Så istället för att vara hemma strax över 9 på kvällen var jag hemma vid 10 istället.

Nej nu är maten klar så nu ska jag tysta min skrikande mage.






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0