Less och trött tjej!

Jag skulle ha gjort klart och skickat in en uppgift som skulle in ikväll, men eftersom min fula dator ska förstöra mitt humör och mina arbeten så gick ju inte det så bra. Jag blev precis klar med uppgiften och skulle spara den, hade döpt den och skulle precis till att trycka på spara knappen, JA MEN DÅ DÖR DATORN?? Asså om den bara kunde vänta i 2 sek till. 2 ynka sekunder liksom.. men nä, det var som om att min dator hade timat in det där.
Jag fick ju starta om datorn igen och öppna alla program igen för att börja om (okej, inte heeelt från början, men hade suttit och pillrar med den i minst en timma innan jag kom på att jag skulle spara). Och 5 minuter efter uppstart så var den död igen. Så höll den ju fan på 5 gånger, så nu har jag gett upp. Jag har mailat min lärare och berättat hur det ligger till. Han vet också om vilket svin min dator är sedan förut då den har dött några gånger på lektionerna för mig. :)))))

Jag får sova bort min ilska och försöka imorgon igen.





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0