Kalabalik på praktiken

Sjukaste dagen på länge idag alltså! Sista praktikdagen idag tyvärr, men hoppas på att kunna jobba så snart som möjligt!
Idag tror jag nästan att hela Gnarp bestämde sig för att komma och handla alla på en och samma gång. Huuuur mycket folk som helst alltså, så det blev typ kortslutning i hjärnan när man satt i kassan. Så himla stressigt! Och på det så kom det in typ 10 zigenare och började tränga sig i kön, och spred ut sig över hela butiken. Alla i personalen fick typ panik och sprang efter de och kollade så att de inte snodde något. Hon som satt i kassan bakom mig skrek att vi var tvungen att ringa efter hjälp så hon gjorde det. Jag blev så himla chockad!
Zigenarna hade plockat på sig en massa, lagt tillbaka lite saker så det såg ut att de inte hade tagit något. Ingen av Zigenerna hanldade något. De hade lagt upp lite grejer på rullbandet vid kassan men de betalade det inte utan typ gick där ifrån bara.
När jag slutade skulle jag gå in till kontoret och säga hejdå. Där inne satt chefen och två andra i personalen och kollade på det övervakningskameran hade filmat, för att se om ziggisarna hade fått med sig något. Stod där ett tag och kollade med dem, haha var så roligt att se mig själv sitta där i kassan :)))

Nä, ikväll blir det fredagsmys med film och grejjer! Ha en härlig fredag! :)




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0