Just feeling good!

Aaah, har sovit som en gud inatt. Somnade innan 11 igår kväll och sov till typ 8 och var pigg? Nä, jag tänkte att jag ska bannemig somna om vilket jag gjorde, sedan drömde jag om att en spindel kröp in i örat på mig och jag vaknade av att jag hade panik och petade mig själv i örat. Haha... Halv 11 var jag vaken och kunde inte somna om, så jag låg i sängen en stund och nu har jag klivit upp. Eller ja, inte nu men för typ 40 min sen. Har hunnit äta frukost också.

Idag är det ett strålande väder, ska ta och gå ut och gå om en stund. Just nu sitter jag här och snackar med Malin och lyssnar på musik och bara känner att jag mår bra!

Ikväll ska jag gå över till min lilla blombukett Olivia för lite One Tree Hill tittande och godis ätande och bara en massa snack och mys i våra one piece. Eftersom vi inte har träffats på typ 70 år så lär vi ha mycket att ta igen. hihi.

Nä, ska nu ladda mobben med en massa ny musik och sedan ska jag väl ut i det fina vädret. Ut med er ni mä :) Herrå!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0